Skocz do zawartości
jacek678

Rezygnacja ze studiów po kampanii wrześniowej+ inny kierunek.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

piszę tutaj jako pierwszy wątek ponieważ potrzebuję szybkiej porady. 

Otóż studiuję na Politechnice Śląskiej na wydziale budownictwa, aktualnie posiadam kampanie wrześniową z jednego przedmiotu, który jest obligatoryjny. Pierwszy rok robię już dwa lata i wiem, że minąłem się z powołaniem ale do rzeczy. Egzaminy mam 12 oraz 14 września, natomiast zarekrutowałem się na inny kierunek na tej samej uczelni ale zaocznie, gdzie na drugi nabór (moja decyzja padła dopiero w sierpniu) trzeba donieść papiery 13 września. By dostać papiery (oryginały) muszę wcześniej poprzedzić to rezygnacją ? Pytam z tego względu, że w momencie składania rezygnacji i prośbą o wykreślenie z listy studentów nie mam możliwości zaliczenia przedmiotu we wrześniu ? Rekrutację przeszedłem od zera, tak jakbym nie studiował na tej samej uczelni, nie wybierałem "drugiego kierunku". 
Drugie pytanie o przepisanie ocen typu fizyka i matematyka: Oczywiście na zostań inżynierem budowlanym zaliczyłem te przedmioty, ale jakbym nie zaliczył drugiego semestru z innego przedmiotu, to te przedmioty  (matematyka i fizyka) dalej widnieją jako zaliczone i jest możliwość ubiegania się o przepisanie ich na innym kierunku ? 
Pytam bo nie wiem czy mam wypruwać sobie flaki przez najbliższy tydzień tylko po to, żeby zdać jeden przedmiot, w tym 1 rok i zacząć inny kierunek zaocznie albo dowiedzieć się, że muszę zrezygnować przed egzaminami, żeby rekrutacja przebiegła pomyślnie donosząc oryginały :) 

Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba wcześniej złożyć rezygnacji z dotychczasowego kierunku, aby zacząć inny.