Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

argon88

Wybór Studiów Logistyka czy Transport

Hej. Jestem Paweł 29 lat . Mieszkam w Szwajcarii. Zastanawiam się na rozpoczęciem studiów Logistyka lub Transport. Pracuję jako kierowca ,ale że jestem bardziej ambitny i nie chcę pracować jako kierowca myślę o studiach. Jestem po liceum ogòlno kształcącym Kierunek Zarządzanie i wyszukiwanie informacji. Nie wiedziałem co chce ze sobą robić teraz wiem że chce mieć wykształcenie. Logistyka lub Transport mnie intersują pracuje w dużej firmie mógłbym np. nabyć praktyk pracując tutaj np. na magazynie przyjecia towarow itd. Z matmy orłem bie jestem , ale myślę o korkach. Jeżeli podejme studia to chciałbym latać Szwajcarja Polska na weekendy i studiować a tu pracować w pracy nie było by przeszkód. Co myślicie o moim planie. Pozdro 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej, jak najbardziej jest to możliwe, musisz tylko wybrać takie miasto do studiów, które będzie najwygodniejsze logistycznie. 

Kierunki bardzo fajne, ale jest na nich sporo matematyki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myśle nad Wrocławiem lub Krakowem lub Warszawą logistycznie muszę coś wybrać z tych miast. Matma mnie trochę przeraża  muszę się dobrze zastanowić... a jak z rekrutacją bardzo ciężko? inne przedmioty oprocz matematyki są do ogarniecia? pzdr 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na niestacjonarne powinieneś się dostać, bo przyjmują praktycznie wszystkich. Masz też ofertę uczelni niepublicznych, zerknij

warszawa.studia.net/logistyka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto