Skocz do zawartości
Falwack

Nowy kierunek, poprawa matury, aktualne studia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

Wiem, że zapewne wiele już było takich tematów na forum, jednak nigdzie nie znalazłem jakieś stricto pomocy w moim przypadku. 

Zacznę więc od początku:

Maturę napisałem rok temu (z niezadowalającym mnie wynikiem, ale przebolałem to), dostałem się na studia (PW) na jeden kierunek (Podyplomówki z zarządzania i Inżynieria Produkcji) i do tej pory go studiuję. Kierunek ma się rzekomo w późniejszym etapie studiów rozkręcić, ale bardzo mnie do siebie zniechęcił, gdyż na początku to był mój świadomy wybór (dokładniej trzeci jeśli chodzi o moje wybory kierunków na Politechnikę Warszawską)

Zapisałem się w tym roku na poprawę matury, gdyż moim takim wymarzonym kierunkiem jest matematyka, to bardzo chciałem studiować, w tym się rozwijać. I teraz właśnie pojawia się kilka problemów: 

1. Chciałem spróbować metody z przypisaniem na inny wydział z ewentualnym odrobieniem różnic programowych, jednak nie uda mi się to gdyż moja uczelnia  wymaga w tym celu zaliczenia całego roku akademickiego (w tym z tego co wiem również w przypadku przenosin na inną uczelnie, pełne 60ECTS'ów) a ja niestety nie zaliczyłem w 1 semestrze fizyki (w 2 semestrze zapewne też nie zdam) i jedyna opcja to grupa pościgowa na drugim roku. Uważam też, że nie wiem czy dałbym radę dogonić aktualnych studentów i odrobić cały materiał, bo jedyna styczność na moim wydziale jaka była z matematyką niczym się nie ma do tego co jest na kierunku matematyki, stąd aktualnie rozważam problem numer 2: