Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

Salaman

Obowiązkowe praktyki - chemia.

Witam, mam kilka pytań dotyczących tego tematu i bardzo prosiłbym o pomoc w znalezieni odpowiedzi. Jestem studentem chemii i zbliżają się nieubłaganie obowiązkowe praktyki, szczerze trochę mnie ten temat przeraża dużo moich znajomych znajduje je "po znajomości" często w rodzinnym mieście natomiast ja nie mam takiej możliwości nie mam takich "znajomości" anie w moim rodzinnym mieście nie ma nic związanego szczególnie z chemią. Przeglądając oferty staży/praktyk na stronie uczelni znalazłem m.in :

1)Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska

2)Wojewódzki Inspektorat Weterynarii

3)Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa

4)Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

5)ZIAJA Ltd. Zakład Produkcji Leków

Najprawdopodobniej skończę odbywanie praktyk w którymś z tych zakładów. Szczególnie interesuje mnie, który z tych zakładów nadaje się dla chemika. Interesuje mnie również wasze doświadczenie z szukaniem obowiązkowych praktyk szczególnie Gdańsk - czy trudno je znależć, czy z łatwością przyjmą mnie na wyżej wymienioną listę ?

Dodam, że jestem studentem II roku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni