Skocz do zawartości
Angela4b

Film, informatyka, architektura, praca i studia za granicą. Co robić, jak żyć?

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik napisał:

"

"Cześć 

Pierwszy raz udzielam się na forum, choć po informacje zaglądałam tu co jakiś czas od jakichś 3 lat. Teraz już trzeba się porządnie ogarnąć, więc przybliżę wam trochę moją sytuację i proszę o opinie, porady, wskazówki, jakikolwiek odzew.

Jestem w technikum, za dwa miesiące piszę maturę i muszę się powoli decydować na jakiś krok dalej. Sprawa wygląda następująco. Zawsze chciałam robić coś związanego z filmem, może produkcja medialna, ale byłabym gotowa na cokolwiek, byle mieć udział w jakichś powstających projektach.  Ze względu na pracę będę musiała zostać w moim mieście. Połączenie mojego Paryża wschodu z filmem raczej ogranicza się do czegoś nazywanego "studium", które, z tego, co się orientowałam daje tyle, co nic i dodatkowo trochę czyści portfel, a drugie wyjście to produkcja medialna. Druga opcja mnie kusiła, dopóki koleżanka nie zaczęła tam studiować i informuje mnie, że do tej pory, czyli prawie rok, w zasadzie nie robią niczego oprócz redagowania tekstów... Podobno coś o jakichś projektach filmowych będzie w roku przyszłym, albo jeszcze przyślejszym. Trochę popsuło to moją wizję "produkcji medialnej" o jakiej się dowiadywałam za granicą, tam wygląda to "nieco" inaczej. Zaczęłam więc rozpatrywać informatykę, bo wydaje mi się, że przynajmniej nie miałabym jakichś wielkich problemów, szła bym z jakąś już wiedzą. Jednak nie jest to moja pasja, w pracy liczy się bardziej doświadczenie, niż papier, więc szybko zaczęłam rozważać inne opcje. Była szybka myśl o grafice, ale z tego co mówili mi znajomi graficy, to szkoda na to czasu, ostatecznie informatyka z taką specjalizacją.