Skocz do zawartości
yokq

Jaką wybrać uczelnie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Zacznę od tego, że jestem studentką II roku logistyki na Wsb w Szczecinie. I od ponad roku myślę nad wyborem drugiego kierunku.

Postanowiłam, że od przyszłego roku wybiorę się na Wyższą Szkołę studia z zarządzania i Bankowości w poznan.studia.net na kierunek ZARZĄDZANIE spec. kierunek logistyka lub Psychologia biznesu (jeżeli ktoś posiada jakieś info dotyczące uczelni to bardzo proszę się że mną podzielić opinią, :D). Zastanawiałam się jeszcze nad Gdańską Szkołą Wyższą Ale jednak wygrał WSZiB że względu na odległość.

Mój dylemat polega na tym, że również bardzo chciałabym wybrać się na filologię angielską lub iberystykę(choć jednak bardziej iberystykę xd), ponieważ od pół roku uczę się angielskiego i hiszpanskiego. Wszelkie podstawy już ogarnęłam, a że jestem osobą, która wręcz uwielbia się uczyć, poznawać nowe rzeczy i dla której nie ma rzeczy niemożliwych to z wielką radością i entuzjazmem wybrałbym się nawet i na 3 kierunki:D :D:D Tak, tak wiem, że zaraz ktoś mi napiszę coś w stylu: "Puknij się dziewczyno w głowę i weź się za robotę lepiej" (choć tak na marginesie to już kilka razy roboty szukałam:P) no ale cóż takie moje "zboczenie":D

Co do uniwersytetów. Nie wiem po prostu, który wybrać. Z pewnością kluczową rolę będzie grać odległość, a więc mam do wyboru:

- Uniwersytet Szczeciński (złożę papiery, ale pewnie będzie tak, że mnie odrzucą więc muszę mieć wybrane chociaż 2 uczelnie ) 

- Uniwersytet Adama Mickiewicza (szczerze? Marne szanse) 

- Uniwerstet Mikołaja Kopernika ( nie jestem fanką polityki tej uczelni i nawet mogłabym tam studiować gdyby nie kiepski dojazd) 

- Uniwersytet Gdański (haha, o tym mogę tylko pomarzyć, 50miejsc !!! ) 

- Wyższą Szkołą Bankowa w Gdańsku (znowu bankowa xd ale oczywiście papiery zloze) 

I moja ulubiona 

Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu (gdyby nie ta odległość :((()

I teraz zwracam się o pomoc do Was: