Skocz do zawartości
qwerty7

Logistyka/transport II stopnia - gdzie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem na ostatnim roku Inżynierii Transportu i Logistyki na publicznej uczelni w swoim rodzinnym, ~60tysięcznym mieście. Zastanawiam się nad pójściem dalej - nie zdecydowałem jeszcze czy będą to studia zaoczne czy stacjonarne, ale jeśli chodzi o miejsce to w grę wchodzi: Kraków, Rzeszów i ewentualnie Lublin.

Co do preferencji to nie ukrywam, że pójście na studia o tym kierunku było dla mnie dość spontaniczne, ale z biegiem czasu dużo bardziej kieruję się w stronę Logistyki aniżeli Transportu od strony budowy maszyn itp - tego zdecydowanie chciałbym uniknąć. Bardziej interesuje mnie kierunek logistyka od strony studia.net/informatyka.

Uczelnie/kierunki, które wstępnie znalazłem:

 

1. Transport na Politechnice Krakowskiej / Wydział Inżynierii Lądowej / Specjalność: Inteligentne zintegrowane systemy transportowe i logistyczne / Systemy transportowe i logistyczne / Spedycja (stacjonarne)
2. Transport na Politechnice Krakowskiej / Wydział Mechaniczny / Specjalność: kierunek logistyka i spedycja (stacjonarne i zaoczne)
3. Podyplomówki z zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie / Wydział studia z zarządzania i Komunikacji Społecznej / Specjalność: Podyplomówki z marketingu i kierunek logistyka (zaoczne)
4. Podyplomówki z zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie / Wydział studia z zarządzania / Specjalność: kierunek logistyka i Podyplomówki z zarządzania łańcuchem dostaw (stacjonarne i zaoczne)
5. Zarządzanie i inżynieria produkcji na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie / Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki / Specjalność: Infrastruktura i kierunek logistyka (stacjonarne i zaoczne)
6. kierunek logistyka lub Transport na Politechnice Rzeszowskiej / Wydział studia z zarządzania lub Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa / Specjalność: Ogólnoakademicka (stacjonarne i zaoczne)