Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

MaciekI

Korepetycje - Gramatyka opisowa jęz. polskiego

Witam, potrzebuję pomocy/korepetycji z "Gramatyki opisowej języka polskiego". Jestem studentem Wydziału Lingwistyki UW, nadrabiającym różnicę programową i pod koniec stycznia mam zaliczenie na stopień z tego przedmiotu. Poszukuję osoby która pomoże mi się przygotować do tego zaliczenia, oczywiście odpłatnie. Byłbym zainteresowany regularnymi spotkaniami do końca semestru zimowego. 

Proszę o kontakt pod numerem 511-000-116 lub email: m_imiel@poczta.fm

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez PomocOnline
      Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz finalistą wielu konkursów matematycznych. Oferuję pomoc obejmującą rozwiązywanie zadań z poniższych działów:

- analiza rzeczywista i zespolona,
      - rachunek prawdopodobieństwa i statystyka,
      - matematyka dyskretna,
      - algebra abstrakcyjna i liniowa,
      - równania różniczkowe zwyczajne,
      - metody numeryczne,
      - teoria mnogości i logika matematyczna.

Udzielam pomocy w trybie online: przygotowuję rozwiązania (z opisem słownym, wyjaśnieniem itp.), a następnie wysyłam je na adres e-mail klienta. Istnieje również możliwość napisania programu realizującego algorytm matematyczny lub procedurę numeryczną (dostępne języki: C, C++, Octave). Cena jest do uzgodnienia.