Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

BoHanSIN

Uczelnia prywatna, zrezygnować czy zostać ?

Witam, obecnie jestem studentem sinologii na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, niestety kadra jest tam wzięta z łapanki, studenci na moim kierunku przyszli tylko dla papierka, poziom jest bardzo słaby. 

Obecnie chciałem się przenieść na UW na drugi rok, ale niestety ciężko jest mi nadrobić poziom UW, gdyż studenci UW oprócz uproszczonego chińskiego uczyli się dodatkowo znaków tradycyjnych + dialekt występujący na Tajwanie i w Xiamen. 

Mam zamiar jeszcze spróbować się przenieść na UW na 1 rok, do tego biorę udział w rekrutacji uzupełniającej na SGH. 

Jeśli rekrutacja na UW bądź na SGH się nie uda to co Byście zrobili  : 

1. Zrezygnować ze studiów prywatnych i poprawić maturę.

2. Zostać na tej uczelni prywatnej ? 

Pozdrawiam. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

To już Twoja decyzja. Kwestia indywidualna. Zawsze.mozesz zrobić licencjat na obecnej a później 2 stopień na innej uczelni. Możesz studiować dalej i poprawić maturę. Trochę szkoda wydanych pieniędzy. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Rozważ poprawianie matur. Dwa lata poźlizgu to jeszcze nie jest tragedia, a UW daje najlepsze perpektywy w językowych kierunkach, przynajmniej tak mi się wydaje. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nie wiem co masz na myśli mówiąc najlepsze? UW daje dobre wykształcenie 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.