Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

OlaZak

Dwa kierunki czy jeden+podyplomówka?

Cześć! Chciałabym poprosić Was o radę:

Niedawno obroniłam licencjat z ekonomii (studiowałam zaocznie), równolegle studiuję też budownictwo (dziennie, obrona tytułu inż. w lutym 2018) - teraz zastanawiam się, czy lepiej byłoby dla mnie podjąć od października studia na drugim stopniu z administracji (trochę mnie to interesuje) czy też zrobić przez te dwa lata dwie roczne podyplomówki - z wyceny nieruchomości i administracji publicznej (to mnie bardzo interesuje) - zaznaczam, że po obronieniu inż. będę robiła magisterkę z budownictwa - problem polega na tym, że nie wiem, czy bardziej korzystne będzie uzyskanie dwóch tytułów mgr z dwóch różnych kierunków, a podyplomowe zrobić później, czy lepiej porobić te podyplomówki teraz? Jakie jest Wasze zdanie? Co Wy byście zrobili na moim miejscu? Dodaję, że oba warianty to podobne koszty (zarówno czasowe, jak i finansowe - mgr z administracji też robiłabym zaocznie) I jeszcze jedno - jak to jest z równoległym pisaniem dwóch prac magisterskich? Można dać radę (teraz pisałam licencjat, a inżynierkę dopiero zaczynałam, więc było nieźle, ale teraz boję się, że to ponad siły)? 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

1. Zdecydowanie lepiej studia podyplomowe. Od tego one są.

2. Moim zdaniem ciężko. Meczarnia. A i tak którąś pracę się zawali terminowo.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz