Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Aktualnie jestem studentem drugiego roku elektrotechniki na politechnice w Warszawie. Różne niepowodzenia, jak i zniechęcenia do tego kierunku spowodowały u mnie pewne braki ambicji względem tego kierunku i poważne myśli o zmianie kierunku. Nie mogę powiedzieć, że lubię ten kierunek. Ktoś może się spytać, czemu to wybrałem? Fascynacja + dobre zrozumienie tematów związanych z prądem na fizyce, jednak to za mało. Moje wyniki na maturze: studiuj matmę R 92, fizyka R 73, angielski R 80

Myślę teraz o takich kierunkach jak "ekonometria i informatyka", "geoinformatyka", "finanse i rachunkowość" oraz "informatyka (ze specjalnością: grafika i projektowanie gier)". Myślałem, że jakieś testy psychologiczne/kompetencji pozwolą mi dobrać odpowiedni dla siebie kierunek. Niestety test na .... jedynie potwierdził, że mógłbym studiować trzy pierwsze z tych kierunków.

Jeśli chodzi o finanse i rachunkowość oraz ekonometrię. Rozważam studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW (przy czym jest właśnie możliwość wyboru kierunku po 1 roku, co jest na pewno plusem).

Czy są wśród nas studenci/absolwenci tego wydziału? Co mogą powiedzieć od siebie? Jak bardzo ciężko jest, jakie są najtrudniejsze przedmioty? Które semestry studiów uważają za najtrudniejsze? Oraz jak dużo osób (procentowo) odchodzi/nie kończy tych studiów? <- Nie zrozumcie mnie źle, wiem, że elektrotechniki dużo osób nie kończy (gdzieś w internecie widzialem informację, że nawet 60%) i pojawia się we mnie pewien rodzaj frustracji, że może znowu się nie udać.