Skocz do zawartości
Никита Щипилов

Czy warto iść na informatyka, jeśli nie znam matymatyki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam państwo!

Jestem y Ukrainy i teraz pracuję jako informatyk (kreujè strony internetowe).

Bardzo mi to podopa i dlatego chiałbym pòjść do Lubelską Politechnikę, ale studiowałem w szkole bardzo źle. Nie znam matematyki i fizyki. Teraz mam korepetytora, ale bardzo obawiam...

Co państwo myślą o tym?bardzo chcę być fachowcem, ale matematyka...

Bardzo czekam na radę państwa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Matematyka na informatyce jest bardzo ważna. Studia dla osób z zagranicy są płatne więc powinni Cię przyjąć. 

Jednak trudno będzie Ci się utrzymać. Wszystko zależy od Twojej pracy z matemtyka. Musisz dużo uczyć się na bieżąco i być pilnym studentem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez matematyki i fizyki będzie bardzo ciężko... Na PolLub Wydział Elektrotechniki i studia.net/informatyka ma wysoki poziom i nie łatwo się tam dostać na Informatykę, a utrzymać bez znajomości tych dwóch przedmiotów chyba nie realne. Ale nie zniechęcaj się, ciężka praca czyni cuda i cel w życiu który pcha Cię do przodu!. Może być też tak że jako osoba z poza Polski będziesz mieć większy "margines bezpieczeństwa":) zatem działaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Никита Щипилов napisał:

Witam państwo!

Jestem y Ukrainy i teraz pracuję jako informatyk (kreujè strony internetowe).

Bardzo mi to podopa i dlatego chiałbym pòjść do Lubelską Politechnikę, ale studiowałem w szkole bardzo źle. Nie znam matematyki i fizyki. Teraz mam korepetytora, ale bardzo obawiam...

Co państwo myślą o tym?bardzo chcę być fachowcem, ale matematyka...

Bardzo czekam na radę państwa

 

Dziękuję za Pana post

Moze Pan coś powiedzić o fizyce i chemii?

Matymatykà będę znać, ale nie pewny według fizyki i chemii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Joanna napisał: