Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

Vistera

Drugi kierunek

Hej :)

Jestem tutaj nowa i mam parę pytań do osób studiujących analitykę gospodarczą na UG i osoby studiujące matematykę ekonomiczną, a mianowicie jestem na 1 roku studiów Informatyka i ekonometria po 3 semestrze czeka mnie wybór specjalności i waham się pomiędzy analityką gospodarczą, a metodami analizy danych. Czy jest tutaj ktoś kto może doradzić ?

Chciałabym rozpocząć drugi kierunek i zastanawiam się nad matematyką ekonomiczną, podobno jest to kierunek dla analityków i skoro jestem na kierunku ananlitycznym to nie wiem czy ten drugi kierunek jest dobrym pomysłem, Prosiłabym o pomoc i wyjaśnienie co dokładnie się robi po analityce gospodarczej, metodzie analizy danych a co po matematyce ekonomicznej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wybor specjalności nie jedynak taki istotny ale jeśli już stoisz przed wyborem to zastanow sie czym chcesz sie w przyszlosci zajmowac

Nie rozumiem po co chcesz zaczynać drugi kierunek który jest praktycznie bardzo zbliżony do pierwszego to tylko strata czasu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni