Skocz do zawartości
Łukasz

Zbliża się II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Creative Vibes

Rekomendowane odpowiedzi

Kreatywnością napędzają biznes

Zbliża się II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Creative Vibes

 

 

Już 6-7 maja czekają nas dwa dni przepełnione kreatywnością, dyskusjami i warsztatami. Konferencja Creative Vibes to spotkanie praktyków, przedstawicieli biznesu i studentów, którzy pragną wdrażać innowacje, a także rozwijać własne kompetencje na bazie nieszablonowego myślenia. Nie zabraknie gier symulacyjnych oraz warsztatów dla studentów i osób zainteresowanych start upami. 

 

Celem konferencji jest poszukiwanie przejawów kreatywności w biznesie oraz efektów jej wykorzystywania w tym obszarze. Pierwszego dnia konferencji, 6 maja, zaplanowane są panele dyskusyjne, podczas których wystąpią przedstawiciele biznesu. Na swoim przykładzie opowiedzą o roli kreatywności w ich życiu zawodowym oraz rozwoju firm, które stworzyli lub dla których pracują. Uczestnicy poznają między innymi jasne i ciemne strony kreatywnego działania w firmie doradczo-szkoleniowej, przepis na nieschematyczną kreację ścieżki zawodowej, a także dowiedzą się, jak przejść od pomysłu do produktu czy jak zamienić pasję w biznes. Czeka na nich również zabawa integracyjna w postaci gry, której formuła zapewni niezapomnianą  i kreatywną rozrywkę. Dzień zakończy Creative Party - spotkanie, które będzie okazją do integracji oraz nawiązania nowych kontaktów.

 

- Miarą kreatywności nie jest tylko oryginalność, ale także użyteczność nowych rozwiązań. Zależy nam na tym, żeby mówić o kreatywności jako o pragmatycznej wartości w biznesie. Podczas konferencji będziemy wspólnie z uczestnikami poszukiwać argumentów, dlaczego warto wychodzić poza schemat, tworzyć innowacje oraz realizować swoje pasje w życiu zawodowym – mówi Jolanta Bieńkowska, kierownik konferencji Creative Vibes. 

 

Drugi dzień konferencji będzie prawdziwą gratką dla studentów pragnących rozwijać swoją kreatywność i kompetencje zawodowe, u podstaw których leży nieszablonowe myślenie. Organizatorzy przygotowali 10 warsztatów, których uczestnicy dowiedzą się więcej o nowoczesnych metodach studia z zarządzania organizacjami oraz ludźmi w sposób rozwijający w nich potencjał i zaangażowanie do wykorzystywania pojawiających się szans rozwoju. W programie znalazły się np. warsztaty poświęcone grom symulacyjnym z zakresu studia z zarządzania zmianą oraz komunikacji i negocjacji. Studenci poznają modele BMC i LC, poszerzą swoją wiedzę o crowdfundingu i crowdsourcingu, wezmą udział w interaktywnych ćwiczeniach z zakresu semantyki i autoprezentacji oraz będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności myślenia narracyjnego. Dowiedzą się także, gdzie tak naprawdę kryje się kreatywność.

 

Konferencja Naukowa Creative Vibes odbędzie się na Wydziale studia z zarządzania UŁ już po raz drugi. Relacje uczestników i sukces pierwszej edycji, podczas której odbyło się ponad 20 wystąpień podczas paneli dyskusyjnych oraz 10 warsztatów rozwoju kompetencji, potwierdziły, że warto pokazywać, jak sprawnie wykorzystywać potencjał kreatywności w biznesie.

 

Szczegóły i rejestracja na konferencję i warsztaty na stronie: http://bizaktywne.wz.uni.lodz.pl/konferencja/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.





×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.