Skocz do zawartości
pawlo3253

rezygnacja a stypendium

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Z  powodu choroby musiałem zrezygnować ze studiów mam pytanie: czy po złożeniu pisemnej rezygnacji stracę stypendium? Czy lepiej nie składać rezygnacji i dalej pobierać stypendium i czekać aż samoczynnie skreślą mnie z listy studentów? Pierwszy semestr zaliczyłem, ale na drugim dorwała mnie choroba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem, ponieważ w styczniu przestałem chodzić na studia (uznałem, że ten kierunek jest nie dla mnie i wolę popracować). Nie przystąpiłem do sesji, w związku z tym nie mam jej zaliczonej. Jednak nie byłem na uczelni zgłaszać, że rezygnuję ze studiów, bo chciałem do marca legitkę zachować. Jednak tu pojawia się problem, bo otrzymuję wciąż stypendium, mejle z uczelni o jakichś Tygodniach Ekologicznych i zapisach na wf, za akademik wciąż płacę jak student (widocznie uczelnia nie zgłaszała nic, że nie studiuję), a żadne pismo o wykreśleniu z listy studentów nie przyszło. Mam pytanie co z tym stypendium. Czy w takim razie będę musiał je oddać, jak "zauważą" moje nieobecności na koniec? Czy może uczelnia wciąż ma mnie za studenta? Dodam, że nie byłem jeszcze oddać legitymacji.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałeś rozliczenie roczne to nic nie musisz zwracać, jeśli semestralne to do końca semestru mogłeś otrzymywać stypendium

Bo prawnie to chyba jestem wciąż studentem, skoro nie mam pisma o wykreśleniu, prawda? A z tym rozliczeniem to różnie. Roczne z języków, a takto podobno semestralne,..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze siedzisz cicho i nie chcesz sie zgłaszać do dziekanatu. Stypendium jest przyznane do czasu dopóki jesteś studentem a jeśli masz rozliczenie semestralne to studentem byłeś do końca semestru. Zauważa to za jakiś czas i wg ich interpretacji zostaniesz potraktowany. Masz tez regulamin uczelni i tam powinno byc to zapisane