Skocz do zawartości
Martiq

Studia magisterskie - wielki mętlik.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, potrzebuję waszej pomocy!

Otóż stoję właśnie przed wyborem studiów magisterskich i mam straszny mętlik w głowie. Ale od początku.

 

Otóż jestem obecnie studentką 3 roku chemii kosmetycznej na jednym z uniwersytetów. Kierunek początkowo wydawał się interesujący, ale koniec końców z kosmetykami za wiele wspólnego nie miał i jestem niezadowolona. Dotrwałam już do tego 3 roku, więc przemęczę się i zrobię licencjat. Mam jednak poczucie beznadziei. Znajomi pytają mnie, co mogę robić po tym kierunku, a ja? Sama nie wiem.... z pracą w firmach kosmetycznych jest tragedia (nawet na praktyki nie chcieli przyjmować), uczelnia nie dała nam żadnych perspektyw czy możliwości rozwoju, także czuję się fatalnie i kombinuję co by tu zrobić by jednak w przyszłości jakąś pracę znaleźć itp.

 

Mam milion pomysłów co do magisterki. Zastanawiam się też czy nie pójść na jakieś inne studia normalnie, od początku.... Sama nie wiem, nie mam jakiś konkretnych zainteresowań, mam taki sam problem z wyborem, co z pierwszymi studiami...

 

Mam jednak parę wizji i pomysłów i proszę was o pomoc i doradzenie!

 

1. Studia na kierunku chemia i Inżynieria Środowiska Nowoczesnych Materiałów - kusi mnie strasznie. Wizja studiowania w 3 różnych miastach jest super. Do tego otrzymuje się tytuł mgr inż. co też jest dodatkowym plusem. No ale z drugiej strony na takich studiach nie mogłabym np. rozpocząć drugiego kierunku (no bo jak co semestr z miasta do miasta). Po za tym o ile po chemii kosmetycznej wiem, że z pracą warto celować w firmy kosmetyczne, to po tym kierunku to już w ogóle nie mam pomysłu. Ale wydaje się być ciekawy.

 

2. Technologia kosmetyków na PŁ. Coś związanego z mym licencjatem. Wydaje się być ciekawą opcją.