Skocz do zawartości

Może Cię zainteresować

kierunek logistyka
Zdjęcie

Logistyka

studia student logistyczne logistyka kierunki studiów opinie forum

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz

Łukasz

Stały bywalec

• Administrator
  • 1164 postów
  • LokalizacjaToruń

Napisano 07 grudzień 2012 - 12:47

Możliwości jakie stwarza współpraca między firmami, zarówno o charakterze lokalnym jak i międzynarodowym, stawia wymagania także uczelniom wyższym, aby kształciły przyszłych specjalistów w zakresie planowania i realizacji procesów transportowych i logistycznych.

Więcej na:
http://www.kierunki.net/logistyka

#2 edukacyjny

edukacyjny

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 50 postów

Napisano 17 styczeń 2013 - 00:28

Ja jestem studentem logistyki. Według mnie są to studia z przyszłością ale tak naprawdę to dopiero się okaże kiedy znajdę pracę a niewiem czy będzie to takie łatwe

#3 nauczyciel11

nauczyciel11

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 50 postów
  • Lokalizacjapolska

Napisano 02 luty 2013 - 09:18

Też chciałem dostać się na logistykę, niestety nie udało mi się. Szkoda.
Słyszałem że to dość ciężkie studia. Dużo matematyki i wogole. Może lepiej że się nie dostalem :-P

#4 mlodydede

mlodydede

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 33 postów

Napisano 11 luty 2013 - 20:46

Jestem na informatyce. Studia są dosyć ciężkie, a jetem dopiero po pierwszym semestrze. Rozważam zmianę kierunku na logistykę.

#5 mareczek01

mareczek01

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 50 postów

Napisano 17 luty 2013 - 19:05

Czy logistyka to naprawde aż taki dobry wybór? Czy nie okaże się za chwilę że rynek pracy jest przesycony logistykami i pracy nie będzie?

#6 Franklin

Franklin

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 18 luty 2013 - 11:10

Kierunek Logistyka od lat z powodzeniem można studiować na mojej uczelni - Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej