Skocz do zawartości
natalia930513

Bardzo trudny problem - przeniesienie.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja sprawa jest chyba zawiła więc postaram się ją skrócić do minimum.

 

Jestem studentką wydziału zamiejscowego KUL'u. W zeszłym roku akademickim wystąpiła sytuacja która zmusiła mnie do przeprowadzki do Uczelnie we Wrocławiu i studiowania tam. Studiuję prawo obecnie na 3 roku. Złożyłam wniosek o przeniesienie (średnia 4,3) na UWr i zapasowo na program MOST też na UWr. Niestety nie pozwolono mi na przeniesienie i studiowałam na UWr w ramach programu MOST z zamiarem osiągnięcia średniej która w 100% kwalifikuje do przeniesienia, czyli 4,5. Prawie udało mi się to, zdałam niemal wszystko ale jeden z ostatnich egzaminów się nie powiódł i nie zdałam go. Poprawka jest 7 września. Wnioski do UWr trzeba składać do 15 lipca. 

I w zwiazku z tym mam kilka pytań.

 

1. Czy istnieje cień szans, że zostanie mi wydłużony termin składania wniosku o przeniesienie?

2. Czy widzicie jakiś sposób aby przenieść się do Uczelnie we Wrocławiu na prawo na UWr?

3. Czy jest możliwe studiowanie tego samego kierunku zaocznie i dziennie?

Pytam, ponieważ myślałam żeby przenieść się do Łodzi na uniwersytet (przyjmuja wnioski w każdym czacie), złożyć wniosek o program MOST na semestr letni do UWr i przenieśc się na zaoczne prawo na UWr. 

Wtedy po zakończeniu 4 roku byłyby 2 wyjścia: 

pierwsze - z zaocznych ze średnią powyżej 4,2 można przekawalifikować się na dzienne za zgodą dziekana a jeśli to nie wyszłoby to

drugie- złożenie wniosku w normalnym trybie po zaliczeniu roku w łodzi.

 

POMOCY :(:((:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powinnaś jak najszybciej umówić się na rozmowę do Dziekana i powiedzieć jaka jest sytuacja i co w związku z tym możesz zrobić. 

Decyzję o wydłużeniu terminu przeniesienia może podjąć właśnie Dziekan. 

Ad.3. Niestety nie słyszałam o takiej sytuacji, żeby ktoś studiował ten sam kierunek i dziennie i zaocznie.