Skocz do zawartości
Kwazi231

Pomoc-wybór studiów

Rekomendowane odpowiedzi

W maju piszę maturę więc już rozmyślam nad kierunkiem studiów. Uczę się w technikum logistycznym i mimo iż kierunek logistyka wydaje mi się całkiem prosta oraz wszystkie próbne testy zawodowe zdaje na 90% to nie czuje się dobrze w tym kierunku i wydaje mi się, że dla mnie lepiej byłoby zająć się innym kierunkiem. Przeglądałem listę kierunków i najbardziej mi się podoba Geodezja i kartografia, Inżynieria danych i Architektura ale nie wiem czy to na pewno dobry wybór. Podoba mi się też budownictwo lecz mam lekki lęk wysokości. Kierunki informatyczno-matematyczne mnie nie interesują ponieważ nie znam się za bardzo na informatyce mimo, że lubię pracę z komputerem i nowinki techniczne. 

 

Jestem typowym ścisłowcem z dużym naciskiem na matematykę i w trochę mniejszym stopniu geografię (fizyka oraz Studia na kierunku chemia też nieźle u mnie stoi lecz niestety przez to, że uczę się w technikum, a nie liceum tych dwóch przedmiotów nie mam od dwóch lat, a z biologią trochę gorzej u mnie). 

Jako rocznik 1995 w technikum zdaje jeszcze maturę ze starą podstawą programową więc moja matura wygląda tak: J.polski-podstawowy, matemtyka-podstawowa (myślałem o rozszerzeniu ale niestety odpuściłem, bo wole mieć 80-100% na podstawie niż bać się czy na rozszerzeniu wycisnę 30%), angielski-podstawowy +biorę przedmiot dodatkowy: geografia-podstawowa. Nie jestem humanistą i nie mam głowy do języków obcych. Każdy z kim rozmawiam na temat kierunku pyta mi się co chcę w życiu robić. Jedyna odpowiedź jaka mi przychodzi do głowy to, że chce dużo zarabiać, a do reszty jakoś dam radę się dostosować. :)

Planuję iść na studia dzienne. Nie wiem czy z moją maturą mam szansę na Politechnikę. 

Który z podanych wcześniej kierunków wybrać lub czy znacie coś bardziej odpowiedniego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach