Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

Karolka

Jak godzicie studia i pracę?

33 odpowiedzi w tym temacie

Tak, jeśli ktoś ma możliwość pracować zdalnie, z domu to plus dla niego,

wtedy zdecydowanie łatwiej godzi sie pracę i naukę.

Ale nie wszyscy takie opcje mają czy wykorzystują, a jednak okazuje się,

że świetnie sobie radzą - nawet pracując po studiach, po godzinach, czy z samego rana roznosząc przed wykładami ulotki.

Jak się chce, to nie ma mocnych.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Mam pracę zdalną, więc nie mam żadnego problemu z pogodzeniem jej ze studiami. Trzeba też przyznać, że moi pracodawcy idą mi bardzo na rękę.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ja studiuję dziennie i pracuję. Jak? Również zdalnie. Moje koleżnaki, które mają inny charakter pracy, mają bardzo elastyczne grafiki.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ja studiowałam zaocznie i pracowałam. Nie powiem, czasami było ciężko, bo okazaywało się, że mam 30 dni w miesiącu zajęte, ale jakoś można to przetrwać :) 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Studiowałem dziennie i pracowałem na etat. Miałem system oksfordzki - wybierałem sobie zajęcia. Zapisywałem się głównie na ćwiczenia i wykłady popołudniowe. Pracodawca na szczęście był dość wyrozumiały i pozwalał wychodzić na niektóre zajęcia w godzinach pracy. A obecnie coraz więcej uczelni rozwija system studiów 30+, 40+, 50+ - gdzie studia są bezpłatne w systemie dziennym, ale z założenia dla osób  pracujących - zatem zajęcia wieczorami i popołudniami. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta