Welcome to Forum.Studia.net

Witamy na Forum.Studia.net, jedynym miejscu w internecie, w którym znajdziesz wszystkie, niezbędne informacje oraz ciekawe poradniki na temat matury, kierunków studiów oraz pracy i kariery zawodowej.

Jeśli chcesz brać czynny udział w ciekawych dyskusjach, to zachęcamy do rejestracji!

• Podobna zawartość

• Przez Szymon99
      Witam.
      Jestem uczniem 3 klasy LO o profilu mat-geo-wos. Za parę miesięcy matura a ja wciąż nie jestem zdecydowany na jakie studia pójść. W deklaracji maturalnej wpisałem WOS i geografię jako przedmioty rozszerzone, głównie interesuję się polityką i aktualnymi wydarzeniami politycznymi. Na studia chciałbym udać się do Krakowa (wymarzona uczelnia to oczywiście UJ), jednak gdy przeglądam wymagania na kierunki, nad którymi do tej pory się zastanawiałem, czyli politologia/stosunki międzynarodowe/dziennikarstwo, to okazuje się, że geografia i WOS są zazwyczaj w jednej kategorii punktacji, a w drugiej znajdują się języki obce, bądź język polski. Chciałbym się więc zapytać jakie kierunki byłyby dla mnie odpowiednie przy zdawaniu tych 2 przedmiotów i doradzić odnośnie tego czy nie zdawać na poziomie rozszerzonym np. języka angielskiego (nie jestem z niego wybitny jadę głównie na 3). Czy wyżej wymienione przeze mnie kierunki są w ogóle perspektywiczne, łatwo po nich o pracę? Może jest też jakaś ciekawsza uczelnia w innym mieście? Choć wolałbym by był to Kraków, gdyż jestem młodszy od innych maturzystów, bo dopiero za 3 miesiące obchodzę 17 urodziny i studiowanie na drugim końcu Polski mogłoby być bardziej skomplikowane. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez alciiakk