Skocz do zawartości
Pawello12

MiBM - zostać czy zmienić?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Obecnie jestem na kierunku mechanika i budowa maszyn na politechnice łódzkiej. Pierwszy semestr zaliczyłem bez większych problemów. Z drugim było już trochę gorzej, bo zostały mi cztery poprawki na wrzesień.

Poważnie zastanawiam się, czy dobrze wybrałem studia i nie wiem sam czy zostać tutaj czy zmienić kierunek.

Kiedyś chciałem być informatykiem, ponieważ zawsze lubiłem komputery. Skladalem juz kilka zestawów znajomym, umiem tez wiele rzeczy zrobić w systemie. Chętnie pracował bym właśnie składając komputery. Niestety, nigdy nie ciekawiło mnie programowanie ani tworzenie stron internetowych, dlatego zrezygnowałem z studia.net/informatyka. Na MiBM poszedłem, ponieważ interesuje mnie mechanika samochodowa. We własnym samochodzie kilka razy już grzebalem, poza tym interesuje mnie, jak to wszystko działa.

Proszę o poradę, czy dobry kierunek wybrałem. Sam mam wątpliwości czy jest sens w to brnac czy zmienić. Jaka pracę mogę mieć po tym kierunku?

I jeszcze taka sprawa, że o ile z mechaniką, matmą czy fizyka jakoś mi idzie, nie mogę kompletnie nic zrozumieć z nauki o materiałach. Zawsze byłem zerem z chemii. Czy jest to duży problem?

Prozę o pomoc, bo nie mam pojęcia, co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem brak umiejętności i wiedzy z chemii nie powinien stać CI na przeszkodzie w realizacji planów. Na każdym kierunku znajdziesz przedmioty, które będą trudne. Sam na swoich studiach miałem takich kilka np. filozofia była dla mnie bardzo trudna a miałem z nią kilka przedmiotów związanych, zacisnąłem zęby i zdałem egzaminy. 

 

Twoje wątpliwości wynikają z tego, że studia, które wybraleś są trudne i zbliżają CI się poprawki ale z kazdym rokiem będzie CI łatwiej a i zajęcia będą ciekawsze. 

 

Absolwenci Mechaniki i budowy maszyn mogą znaleźć zatrudnienie w:
- przedsiębiorstwach przemysłu maszynowego,